.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه 150 محصول فناوری تجاری‌سازی شده مازندران در نمایشگاه فن‌بازار
رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 150 محصول فناوری در حال تجاری‌سازی و یا تجاری‌سازی شده مازندران در نمایشگاه فن‌بازار ارائه شود.

به گزارش شمال نیوز:علی معتمدزادگان با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری مازندران و دومین همایش فن‌بازار در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته پژوهش و فناوری استان با توجه بیشتر بر پژوهش‌های کاربردی‌محور و فناوریی‌های تجاری‌سازی شده برگزار می‌شود، افزود: نمونه‌های زیادی از فناوری‌های مختلف که مستقیما با جنبه‌های مختلف زندگی مردم مرتبط هستند در هفته پژوهش و فناوری در معرض عموم قرار می‌گیرند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به‌منظور کاهش فاصله بین دانشگاه، صنعت و جامعه مصرف کننده، تشویق جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به ایده‌پردازی و فن‌آفرینی برپا می‌شود.

معتمدزادگان عنوان کرد: برگزاری استارت آپ‌های تخصصی در قالب طرح شتاب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های علمی و تخصصی در دانشگاه‌های برگزیده مازندران با هدف معرفی پارک‌های علم و فناوری به دانشجویان، اساتید و نخبگان استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته پژوهش و فناوری در مازندران است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم رویدادهای پژوهش و فناوری منجر به افزایش اعتماد به‌نفس مخترعان و فارغ‌التحصیلان ایرانی، کمک به افزایش سهم بازار مصرف از محصولات داخلی، ارتقای سطح خدمات و تکنولوژی محصولات داخلی، نزدیکی مراکز آموزشی و پژوهشی به نهادهای تولیدی و اقتصادی، کمک فن‌آفرینی به کارآفرینی و اشتغال و بستری برای جذب، بومی‌سازی فن‌آوری‌های خارجی قابل رقابت و کمک به جهانی شدن بازار دستاوردهای فناوری‌های داخلی شوند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 150 محصول فناوری در حال تجاری‌سازی و یا تجاری‌سازی شده توسط مراکز مختلف استانی در نمایشگاه و فن‌بازار ارائه شود، اضافه کرد: هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری مازندران با حضور فعال دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، مؤسسات تحقیقاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برپا می‌شود.

معتمدزادگان در پایان گفت: وجود فناوری‌ها و کسب و کارهای دانش‌آموزی یکی از وجه تمایز نمایشگاه سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.832 seconds.